Cvičení doma, posilování, kulturistika – cvičte supersérie

Cvičení doma, posilování, kulturistika - cvičte supersérie

Supersérie patří mezi kulturisty, ale i běžnými fitness nadšenci mezi nejoblíbenější posilovací metodu. Oni vědí, proč si ji oblíbili. Důvodem je velmi velká účinnost a hlavně zkrácení času stráveného v posilovně. Supersérii cvičíte vlastně na dvakrát (dvě série). Při cvičení metodou supersérií posilujete protilehlé svaly.

Jaké partie kombinovat u supersérií?

Záda – Ramena

Bicepsy – Tricepsy

Záda – Hrudník

Hamstringy – Kvadricepsy

Jak to vypadá v praxi?

Příkladem můžeme mít Hrudník – Záda (Záda – Hrudník)

Hrudník posilujeme na Bench-pressu. Odcvičíme si svou sérii a okamžitě bez přestávky přecházíme na stroj a posilujeme záda. Cvik na záda si vyberete podle uvážení. Např. veslování, mrtvý tah atd. Pauzu mezi supersériemi si dáváte asi 1-3 minuty.

Supersérie jsou velmi vhodné na zvýšení síly a zvětšení objemu. Jelikož zatěžujete protilehlé svaly, tak se nemusíte bát nedostatku energie při cvičení druhé série v supersérii. Dále se hodně napumpujete a cítíte, jako by vám měli svaly každou chvíli prasknout. Supersérie jsou vhodným šetřičem času, tak proč toho nevyužít?!

Boty pro nevěstu

TAMARIS Lodičky bílá

779 

Podpořte prosím náš článek lajkem, sdílením nebo komentářem, děkujeme.