tipy a rady jak být fit...
Správně jíme a rychle hubneme

Jak se stravovat při cvičení?

Také plánujete, že konečně něco uděláte se svým tělem, protože se vám nelíbí, jak vypadáte? Hubnutí za pomoci cvičení není vůbec složité a je pouze na vašem odhodlání, zda dosáhnete svého vytouženého cíle. Základem je samozřejmě jak jednoduchá úprava jídelníčku, tak i cvičení. A tak je nezbytné umět tyto dvě věci správně a samozřejmě i dobře zkombinovat. A to jak z hlediska načasování, tak samozřejmě také z hlediska živin, které budete muset svému tělu dodat.

Pokud si nejste úpravou jídelníčku jistí, tak není nic jednoduššího, než si nechat sestavit jídelníček na hubnutí odborníkem. Je to samozřejmě ZDARMA. Pobočky naleznete ve všech větších městech.

Jak se stravovat při cvičení?

Nezapomínejte na proteiny a dostatek energie

Ať už je vaším cílem hubnutí, nebo naopak nabírání svalstva, rozhodně je nutné, aby mělo vaše tělo energii. A to ať už jdete plavat, jezdit na kole, nebo jdete do posilovny, či vyhledáváte cvičení doma. Základem je to, až by se nemělo cvičit se zcela plným žaludkem, ale ani na lačno. Jedině tak může být cvičení efektivnější. Doporučuje se třeba 30 – 60 minut před započetím sníst jeden banán, a následně s fyzickou aktivitou začít.

Kromě toho je nutné dodávat svalům proteiny, tedy česky bílkoviny. Ty jsou k dispozici jak v celé řadě výživových přípravků, tak je lze čerpat i z běžných potravin, jako je bílé maso, mléčné výrobky, nebo také vejce. Díky nim tak svaly nejenom mnohem lépe regenerují, ale navíc se mnohem lépe tvoří svalová hmota.

Zvolit lze i jídelníček přesně na míru

A zatímco zmíněné rady jsou brány velmi obecnou formou, mnoho lidí si nechá sestavit jídelníček odborníkem, který je na míru jak potřebám z hlediska živin, tak obsahuje i konkrétní hodiny jak jídla, tak i tréninku. Díky tomu je tou nejlepší cestou k tomu, jak vypadat dokonale.

Co však je nutné dodržovat skutečně nezbytně, to je režim, kdy byste se měli vyhýbat třeba tučným a těžkým jídlům. Tělo totiž bude spotřebovávat mnoho energie na jejich trávení, a tak cvičení v posilovně nemusí mít svůj požadovaný efekt, jelikož se budete cítit velmi brzy vyčerpaní. Stejně tak by mělo být samozřejmostí omezit i řadu sladkých pokrmů, převážně potom cukrovinek. I když na druhou stranu malý čtvereček čokolády po tréninku určitě nezaškodí, a může dodat potřebou energii i cukry.

Image:Ambro/FreeDigitalPhotos.net


  • Fatal error: Call to undefined function wp_related_posts() in /data/web/virtuals/49625/virtual/www/domains/mujlifestyle.cz/wp-content/themes/mujlifestyle.cz - design/single.php on line 37